banner přijímačky

 

Zkracujeme… (jak studenti tvořili videa pro rádio Kiss, protože studium marketingu je u nás  mnohdy i  hrou)

Ve pátek  5. května 2017 se v rámci výuky Marketingu u tříd 1.MA a 1.MB konala soutěž o nejlepší natočená kreativní videa – a to v rámci spolupráce s rádiem Kiss Proton (což už ale je nyní jen „Kiss bez Protonu…“) S populární nejen plzeňskou moderátorkou tohoto rádia Veronikou Nágrovou jsme připravili studentskou soutěž o nejlepší propagační video. Studentský úkol byl zrealizovat video, kde je hlavním motivem zvýšení povědomosti o tomto rádiu (a třeba toho nyní zkráceného názvu), vše  na základě emočního prožitku.

Studenti ve skupinové práci připravili celkem osm videí, kde byly mezí náměty např. svatba, zkracování ustřižením, „nudaaaa“ ve škole, fotbalový zápas, špatné počasí, příběh lásky počasí pod psa nebo přímo pes milující hudbu z rádia… Vše souviselo s tím, že rádia Kiss procházejí největší změnou od svého vzniku a sjednocují program a značku. Hlavní slogan rádia zní nově Be happy! a má vyjadřovat optimistické vyznění vysílání.

Autoři nejlepších  videí získali volné poukázky na návštěvy filmů do sítě multikin CineStar. Není významem tohoto příspěvku jmenovat konkrétní jména, ale mile mne překvapilo, že se studentská videa prolínala zajímavými nápady a to je v tomto oboru opravdu podstatné to „boduje“. Vyzkoušet  si teoretické školní poznatky na praktických aplikacích a též do toho vnést i trochu smíchu a zábavy, to je na naší škole nejen moje snaha…. Vždyť výuka může být zároveň  i tou hrou… 

                                           

                                                                                                                                     Petr Toufar