banner přijímačky

 

STUDENTSKÉ PROJEKTY NADCHLY ZÁSTUPCE Z PRAXE

Studenti a studentky vyšší odborné školy z oboru marketing prezentovali v rámci zkoušky z předmětu Marketingová komunikace (MAK) návrhy na reklamní kampaň pro službu „Cestovač“. Vše začalo v říjnu 2016, kdy zástupce firmy, pan Michal Steininger, zadal studentům „brief“ k soutěži o nejlepší reklamní kampaň na rozjezd služby Cestovac.cz v roce 2017. Studenti si založili fiktivní reklamní agentury a několik měsíců vypracovávali projekt na komunikační kampaň s celkovým rozpočtem 500 000 Kč. V lednu 2017 proběhly prezentace studentských týmů před zástupci firmy Cestovač a učiteli VOŠ.
Zástupce firmy Michal Steininger, který má se studentskými projekty již několikaletou zkušenost, konstatoval, že letošní studenti 3. ročníku jsou „velmi silný a slibný ročník“. V prezentaci každého týmu se našel nějaký originální a kreativní nápad. I proto bylo těžké vybrat vítěze. Nakonec zkušební komise vybrala jako vítěze dvě agentury, které navrhovaly těžiště komunikační kampaně na internetu a sociálních sítích, a za tímto účelem vytvořily i vlastní animace a aplikace. Přesun reklamních aktivit na on-line formy vítězí nejen v realitě, ale i na naší VOŠ.
Vítězi soutěže se stali Tomáš Lohr, Tomáš Kubovský, Lucie Košanová a Kateřina Havlová.
Na fotografiích: Tomáš Kubovský a Tomáš Lohr při prezentaci, týmy na 3. místě s cenou od zástupkyně pro VOŠ, dívčí tým na druhém místě a mezi porotci oba vítězné týmy.

Milan Holub a Pavel Kroupa, vyučující předmětu MAK